Orange zapewnia, że mocno zamiesza na rynku. Nie są to jednak pierwsze tak śmiałe obietnice firmy.
reklama
Grupa TP (Orange Polska) w poniedziałek oficjalnie poinformowała o planach wprowadzenia na rynek tańszej marki nju.mobile. Plotki na ten temat pojawiały się już od kilku tygodni.
Smartfon (fot. Shutterstock)
- Będziemy mieć nową markę nju.mobile. Przygotujcie się na prostą, tanią ofertę prepaid i postpaid, bez zobowiązań, umów lojalnościowych, gwiazdek, a zwłaszcza drogich celebrytów w rolach głównych - poinformował na swoim blogu rzecznik Orange Polska, Wojciech Jabczyński.
Jabczyński tłumaczy, że nju.mobile będzie oferowało bardzo tanie usługi, a całość sprzedawana ma być głównie w internecie. Więcej szczegółów na temat nowej oferty poznamy dopiero w czwartek, jednak już teraz spekuluje się na temat tego, czy zmiany faktycznie będą oznaczały rewolucję.
Warto zauważyć, że już teraz T-Mobile funkcjonuje razem ze swoją tańszą marką Heyah. Orange bez wątpienia również chce walczyć o młodszych użytkowników - ceniących sobie brak umów i niskie koszty związane z utrzymaniem telefonu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|