Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook wreszcie naprawia Oś czasu. Czemu tak późno?

01-11-2012, 13:01

Miesiące po tym, jak użytkownicy zostali zmuszeni do przejścia na Oś czasu, Facebook postanowił naprawić jej tragiczny wygląd. Zanim jednak zaczniemy się cieszyć...

robot sprzątający

reklama


Część użytkowników Facebooka w ramach testów może korzystać z nowego interfejsu witryny w Osi czasu - donosi serwis Inside Facebook. Największa zaleta aktualizacji? Posty wreszcie w jednym rzędzie:

Facebook

Testowy układ osi czasu w witrynie Zuckerberga. Fot. Inside Facebook

Koniec męczarni dla oczu

Do tej pory przeglądanie Osi czasu mogło niemiłosiernie męczyć. Użytkownicy skarżyli się na to niemal od czasu, gdy zaprezentowano nowy układ. Władze Facebooka zdawały się jednak niespecjalnie tym przejmować. Jak zwykle w przypadku większych zmian, nie brakowało też grup, które nawoływały administratorów witryny do opamiętania się.

Wszystko w jednym rzędzie

Sonda
Podoba Ci się stary układ Osi czasu?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W testowym układzie wszelkie statusy internautów wyświetlają się jeden pod drugim. Wciąż zachowano dwie kolumny, jednak ta znajdująca się z prawej strony służy wyłącznie do prezentowania różnego rodzaju akcji (m.in. polubionych w danym okresie stron czy zawieranych znajomości).

Zmiany tylko testowe?

Wydawać się może, że Facebook wreszcie wysłuchał swoich użytkowników i dał im to, o co go prosili. Tymczasem przedstawiciele strony ujawniają, że zmiany są wyłącznie eksperymentem, który może nigdy nie trafić do większej liczby internautów. Dlaczego nam to robisz, Facebooku?

Czytaj także: Przenieś swoją firmę na nowy etap: Jak stworzyć stronę fanowską na Facebooku


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *