Cel roadshow Akademii Empathy był od początku jeden - uzbroić uczestników w e-commerce'owy elementarz sukcesu. Z agendy jesiennej edycji wydarzenia wynika, że to założenie uda się spełnić i tym razem. Cykl bezpłatnych konferencji rusza 17 września. Trwa rejestracja!
reklama
Wiosenna edycja roadshow w siedmiu miastach przyciągnęła ponad 500 uczestników. Tym razem eksperci Empathy – Internet Software House wraz z partnerami wybrali cztery miejsca na mapie Polski. Odwiedzą kolejno Kraków, Wrocław, Poznań i Warszawę.
– Chociaż jesienna trasa wydarzenia jest krótsza, to postawione cele znacznie bardziej ambitne. Każdy, kto odwiedzi nasze konferencje, dostanie praktyczny zestaw wskazówek dotyczących prowadzenia sklepu internetowego i okazję do skonfrontowania swoich biznesowych planów z ekspertami. Dodatkowo we Wrocławiu będzie można wziąć udział w warsztatach przygotowanych przez ekspertów firmy Contium – wyjaśnia Michał Kraus, koordynator Akademii Empathy. Co jeszcze zaplanowali organizatorzy?
Wśród tematów, które będzie można usłyszeć podczas konferencji, nie zabraknie kwestii dla debiutantów na e-rynku. Szczególnie pomocne mogą okazać się wskazówki dotyczące narzędzi promocji dla sklepu internetowego (Empathy – Internet Software House, Ceneo) czy rozwiązań logistycznych, przygotowane przez specjalistkę firmy Sendit. Średnich i większych graczy z pewnością zainteresują kwestie związane z systemami rekomendacyjnymi (Gravity Reco) czy możliwościami, jakie oferuje e-sklepom cloud computing (e24cloud). Równie ciekawie zapowiadają się prelekcje o korzyściach płynących z integracji z systemami informatycznymi partnerów (Empathy – Internet Software House) oraz prawnych aspektach prowadzenia sprzedaży poza granicami Polski (radca prawny Marianna Poproch-Wesołowska).
Do dyspozycji uczestników na całej trasie będą też specjaliści PayByNet, jedynego w Polsce serwisu umożliwiającego realizację płatności bezpośrednio z konta bankowego klienta na konto bankowe sklepu. Każdy bez względu na wielkość prowadzonego biznesu będzie mógł też skorzystać z rad przedstawicieli agencji Public Dialog, którzy zarysują strategię PR dla branży e-commerce. Redaktor magazynu RAMP – Piotr Frankowski – opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu, opowie z kolei o prowadzeniu biznesu i efektywnym kierowaniu zespołem.
Aby wziąć udział w roadshow Akademii Empathy, należy zarejestrować się przez formularz na stronie www.akademiaemapthy.pl. Tam też znajdują się najnowsze informacje dotyczące agendy i miejsc spotkań.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Aktualizacja: Chcesz zdać egzamin prawniczy, używając komputera? Odinstaluj antywirusa
|
|
|
|
|
|