Z popularnych witryn coraz dłużej korzystamy, wpatrując się w ekran smartfona - poinformowała firma analityczna comScore. Najpopularniejsze na przenośnych urządzeniach są usługi społecznościowe.
reklama
W badaniu przeprowadzonym wśród użytkowników ze Stanów Zjednoczonych widać wyraźnie, że smartfony w przyszłości będą urządzeniami, z którymi spędzać będziemy najwięcej czasu podczas przeglądania sieci. Już teraz jest tak w przypadku niektórych aplikacji.
Na dłużej do smartfonów niż pecetów przyciąga na przykład Facebook - informuje comScore. Według nowego systemu pomiarowego Mobile Metrix 2.0 użytkownicy smartfonów spędzali na Facebooku średnio 441 minut miesięcznie, natomiast wykorzystując pecety - już tylko 391 minut miesięcznie.
- Jeśli użytkownicy będą coraz częściej odwiedzali nasze produkty mobilne zamiast wykorzystywania witryn dla komputerów osobistych, a my nie będziemy w stanie ich odpowiednio monetyzować, wpłynie to niekorzystnie na nasze wyniki finansowe - informował niedawno Facebook w dokumentach związanych ze swoim giełdowym debiutem.
Podobne wyzwanie stoi jednak również przed innymi wydawcami, którzy w przyszłości prawdopodobnie będą się musieli zmierzyć z odpływem internautów od pecetów. Niedawne nabycie Instagrama przez Facebooka uznawane było często właśnie za próbę umocnienia witryny na społecznościowym rynku mobilnym, którego znaczenie szybko rośnie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|