Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

HTC zbuduje smartfona Facebookowi

25-04-2012, 17:30

Tajwański producent udostępni smartfona budowanego wspólnie z Facebookiem najwcześniej w trzecim kwartale 2012 roku - poinformował serwis Digitimes. HTC ma już na koncie współpracę z innymi technologicznymi gigantami.

robot sprzątający

reklama


Wcześniej HTC nawiązało współpracę z firmą Google przy tworzeniu urządzeń z serii Nexus. Według źródeł Digitimesa ze względu na to, że wyszukiwarkowy gigant przygotowuje sprzęty wspólnie z Samsungiem, tajwańskie przedsiębiorstwo zdecydowało się na podjęcie partnerstwa z inną internetową korporacją.

Czytaj także: HTC odchodzi od smartfonów QWERTY

Nieoficjalne źródła wskazują również na to, że Google będzie budowało także swoje przyszłe smartfony razem z Samsungiem. Azjatycki koncern walczy o rynek mobilny z firmą Apple, a więc wyszukiwarkowy gigant nie musi się szczególnie starać o to, by użytkownicy kupowali sprzęty z nowymi wersjami Androida.

Urządzenie przygotowywane przez HTC i Facebooka oparte będzie o platformę mobilną firmy Google, jednak ma być wyposażone w dodatkowe oprogramowanie unikalne dla urządzenia. Jak można się domyślać, większość aplikacji w smartfonie oferowała będzie funkcje społecznościowe i możliwość łatwego dzielenia się aktualnymi poczynaniami. 

Warto przypomnieć, że HTC ma już na swoim koncie dwa smartfony zoptymalizowane pod kątem społecznościowego giganta. Urządzenia o nazwie Salsa i Chacha wyposażone były w dodatkowe przyciski, które umożliwiały błyskawiczne publikowanie na Facebooku nowych statusów. Smartfony nie cieszyły się jednak zbyt dużą popularnością.

Czytaj także: HTC zapowiada wzrosty


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Digitimes