Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Chiński producent rozwiązań telekomunikacyjnych zamierza skupić się na rozwoju technologii 4G w Indiach, po tym jak Huawei zostało wykluczone z rywalizacji o kontrakt w Australii.

robot sprzątający

reklama


Zdaniem serwisu Business Line Huawei zamierza zwiększyć swoje inwestycje w Indiach, by wykorzystać szybki wzrost rynku 4G na tamtym terenie. Na razie nie ujawniono szczegółów związanych z kolejnymi krokami chińskiego koncernu, jednak azjatyccy przedstawiciele firmy przyznają, że wkrótce będziemy świadkami istotnych zmian.

Czytaj także: Huwawei chce potroić sprzedaż smartfonów

- Usługi 4G zyskują popularność, a Huawei zwiększa swoje udziały w Indiach zarówno pod względem liczby pracowników, technologii, jak i inwestycji - powiedział Suresh Vaidyanathan z indyjskiego oddziału Huawei. Zdaniem lokalnych władz wprowadzenie szybkich sieci 4G mogłoby wywołać prawdziwą rewolucję, gdyż to właśnie z wykorzystaniem telefonów komórkowych niezwykle chętnie przeglądany jest indyjski internet.

W ubiegłym miesiącu mówiło się, że pierwszą ofertę 4G zaprezentuje operator Bharti Airtel, jednak jak zauważa serwis TheNextWeb, do tej pory nie udostępniono tam żadnej usługi tego typu. Według nieoficjalnych informacji Huawei chce podnieść swoje przychody z rynku w Indiach aż o 40% w stosunku do 2011 roku, który przyniósł koncernowi 1,2 miliarda dolarów.

Warto przypomnieć, że podczas targów Mobile World Congress chiński producent zaprezentował również smartfona Ascend D Quad, który według Huawei jest najszybszym urządzeniem na świecie tego typu. Firma poinformowała także o planach udostępnienia tabletu MediaPad 10 FHD z 4-rdzeniowym procesorem i wsparciem dla LTE.

Czytaj także: CES 2012: urządzenie LTE od Huawei


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *