Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wielu użytkowników zawiedzionych nowym iPadem jeszcze przed premierą

07-03-2012, 14:18

Choć na razie Apple nie zaprezentował jeszcze oficjalnie nowego iPada, już teraz wielu użytkowników jest zawiedzionych nowymi funkcjami, które najprawdopodobniej znajdą się w urządzeniu.

Nowa wersja iPada prawdopodobnie zostanie zaprezentowana już za kilka godzin, jednak nie wszyscy wstrzymują oddech w oczekiwaniu na premierę kolejnego tabletu firmy Apple. Niektórzy internauci, choć jeszcze nie widzieli urządzenia, już są nim rozczarowani.

Czytaj także: iPad 3 z dwa razy większą rozdzielczością niż poprzednik

Na początku tego tygodnia pojawiły się doniesienia o tym, że urządzenie może zostać nazwane iPad HD, a nie jak spekulowano wcześniej iPad 3. Miałoby to podkreślać jedną z jego głównych nowości, którą będzie ekran Retina oferujący rozdzielczość dwa razy większą niż w poprzednim iPadzie 2.

- iPad HD? Strzelam, że chodzi o skrót od Bardzo Zawiedziony (ang. Highly Disappointed) - napisał na Twitterze jeden z internautów. Podobnych głosów nie brakuje, choć w dużej części krytyka użytkowników dotyczy samej propozycji nazwy, a nie sprzętu, co do którego dokładnej specyfikacji nie ma jeszcze pewności.

Kilka dni temu serwis MIC dotarł do części, które mają być obudową nowego iPada. Sugerują one, że sprzęt będzie bardzo podobny do poprzedniej wersji tabletu. Wśród nowych funkcji znaleźć ma się jednak wsparcie dla szybkiego internetu LTE (4G), a także zaktualizowany procesor. Według większości źródeł na 4-rdzeniowy układ nie ma jednak co liczyć.

Czytaj także: Tak będzie wyglądał nowy iPad? (wideo)


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Bloomberg, Twitter



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING