Szybki spadek popularności smartfonów HTC zmusił firmę do radykalnej zmiany strategii. Jej efekty powinny być widoczne już w nadchodzących miesiącach.
HTC jest obecnie piątym producentem smartfonów na świecie pod względem liczby urządzeń dostarczanych do sklepów. Na targach MWC tajwański producent zaprezentował nowy zestaw urządzeń, który ma mu dać przewagę nad konkurentami.
W Barcelonie udostępniono linię HTC One, która charakteryzuje się szybkimi układami graficznymi, a także dobrymi aparatami oraz dodatkami przeznaczonymi dla fanów muzyki. Korporacja bez wątpienia stawia więc na segment rozrywkowy, który w przyszłości pozwolić może również np. na sprzedawanie dodatkowych treści.
- Wygląda na to, że HTC wyciągnęło wnioski ze swoich pomyłek, jakie popełniło w 2011 roku - powiedział analityk Malik Saadi z Informa Telecoms & Media. - Firma skupia się teraz na tym, w czym jest najlepsza, oraz tym, co pozwoliło jej w ogóle zaistnieć. Prezentowane są innowacyjne modele z dobrym designem, a nie tańsze urządzenia dla różnych segmentów rynku.
Ostatnie wyniki tajwańskiego producenta nie zachwycają. Na początku lutego HTC przyznało, że wyniki finansowe firmy za pierwszy kwartał 2012 roku będą znacznie gorsze niż wcześniej oczekiwano. Spadek przychodów w tym okresie może sięgać nawet 36% w stosunku do poprzednich trzech miesięcy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|