Nawet 50% zniżki mogą otrzymać reklamodawcy zamieszczający swoje ogłoszenia na Facebooku. Jedyny warunek to organizowanie kampanii wewnątrz społecznościowej witryny.
Po tym jak Google zaprezentował nowości w swojej wyszukiwarce, które mają promować serwis Google+, społecznościowy konkurent również nie zawahał się wykonać odważnego kroku.
W przypadku Sponsorowanych Historii na Facebooku reklamodawcy, którzy kierują użytkowników do stron fanowskich bądź aplikacji w obrębie społecznościowej witryny, płacą jedynie połowę ceny standardowej reklamy tego typu. Tworzenie treści wewnątrz witryny, która jest w dużej części niewidoczna dla wyszukiwarkowego giganta, z pewnością jest istotnym ciosem dla firmy Google.
Pomimo licznych oskarżeń o praktyki monopolistyczne przejście części użytkowników Facebooka do konkurencyjnych witryn wydaje się dość realnym scenariuszem. Według niektórych wyliczeń jeszcze w tym roku Google+ może mieć około 400 milionów użytkowników, przy nieco ponad miliardzie Facebooka.
W rozmowie z Financial Times szef TBG określił ruch witryny Zuckerberga jako agresywny, jednak jak najbardziej słuszny. Jeśli firmy inwestują pieniądze w kampanie, które mają być w zamyśle społecznościowe, Facebook pozwala im po prostu robić to taniej - powiedział Simon Mansell. - To brzmi dla mnie uczciwie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|