Rozwój usługi subskrypcji telewizji online od Microsoftu został wstrzymany - poinformowała agencja Reuters, powołując się na źródła zbliżone do korporacji medialnych.
reklama
Microsoft miał już od ponad roku prowadzić rozmowy z potencjalnymi partnerami w związku ze swoją usługą telewizyjną. Wygląda jednak na to, że ich finalizacja stoi pod dużym znakiem zapytania.
- Budowali Microsoft TV, które nam zaprezentowali - tłumaczy jeden z szefów spółek medialnych, która prowadziła rozmowy z Redmond. - Później kazali nam podać wycenę takich usług i stwierdzili: ach, to dość drogie.
Według nieoficjalnych doniesień wczesne wersje Microsoft TV zawierały wiele innowacyjnych funkcji, w tym możliwość zmiany kanałów z użyciem gestów oraz poleceń głosowych. Amerykańska korporacja chciała również oferować dostęp do materiałów na żądanie oraz transmitowanych aktualnie treści na zasadzie miesięcznych opłat.
- Nie oznacza to, że nie będziemy kontynuowali rozmów - zapewniają przedstawiciele mediów. - Będziemy musieli poczekać, by zobaczyć, jak rozwinie się sytuacja. Warto jednak zauważyć, że Microsoft bynajmniej nie będzie sam na rynku tego typu sprzętu. Swoje urządzenia, które "zrewolucjonizują rynek telewizyjny", zapowiadały już m.in. Apple oraz Sony, a od jakiegoś czasu w sklepach znaleźć można również zestaw Google TV.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|