W tym roku Motorola zamierza udostępniać mniej nowych modeli smartfonów, by skoncentrować swoje działania marketingowe - poinformował dyrektor generalny korporacji.
Sanjay Jha szefujący Motoroli poinformował, że jego firma planuje się skupić na jakości, a nie ilości smartfonów. Biorąc pod uwagę niezwykle silną pozycję na rynku korporacji Apple, która nowe telefony prezentuje niezwykle rzadko, krok ten może okazać się kluczem do sukcesu.
- Wiele niemal identycznych produktów nie zmieni rynku w inne miejsce - powiedział Jha. Jak zauważa serwis AllThingsD, jest to ciekawe oświadczenie, biorąc pod uwagę, że kolejne modele z serii Droid zyskiwały niemal za każdym razem dużą popularność.
- Podjąłem tę decyzję niezależnie od tego, co zrobią inni - powiedział szef Motoroli. - Zrobimy to, co uważamy za odpowiednie. Według Jha ograniczenie liczby nowych urządzeń pomoże w skupieniu działań marketingowych.
Warto przypomnieć, że mobilny oddział Motoroli prawdopodobnie już wkrótce przejdzie pod skrzydła korporacji z Mountain View. Niedawno europejscy regulatorzy poinformowali jednak, że firma Google musi dostarczyć więcej informacji dotyczących rekordowej transakcji, która opiewać będzie na sumę 12,5 miliarda dolarów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|