Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google testuje reklamy subskrypcji

30-12-2011, 13:44

Wyszukiwarkowy gigant testuje nowe formy reklamy Google Adwords, które mają pozwolić na dłuższe utrzymywanie relacji reklamodawców z internautami.

robot sprzątający

reklama


Obok standardowych reklam AdWords użytkownicy mogą znaleźć teraz również jednostki, które zachęcają do zapisania się na różnego rodzaju darmowe newslettery oraz oferty, które reklamodawcy wysyłają za pośrednictwem poczty e-mail.

Czytaj także: Google+ może mieć za rok 400 mln użytkowników

- Obecnie przeprowadzamy mały eksperyment z nowym formatem reklam, który pomoże użytkownikom dołączanie do różnego rodzaju subskrypcji przez e-mail - wyjaśnia przedstawiciel firmy Google w rozmowie z serwisem TechCrunch. - Nowy format zawiera pole, w którym wyświetla się reklama oraz (jeśli użytkownik jest zalogowany) adres e-mail.

Jak tłumaczy wyszukiwarkowy gigant, tego typu nowości mogą pozwolić reklamodawcom na nawiązanie dłuższej relacji z internautami, którzy zainteresowani są daną grupą produktów. Podobnie jak w przypadku stron fanowskich w serwisach społecznościowych, jest to rozwiązanie znacznie tańsze, gdyż po jednorazowym pozyskaniu zainteresowania użytkownika dalsze koszty zdobywania jego uwagi są bliskie zeru.

Warto przypomnieć, że - według zestawienia przygotowanego przez firmę Nielsen - Google wciąż jest najpopularniejszą marką internetową w Stanach Zjednoczonych. Obecnie wyszukiwarkowemu gigantowi po piętach depcze tam również Facebook, silną pozycją może pochwalić się także Yahoo.

Czytaj także: Google na szczycie amerykańskich marek


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch