Internetowa telewizja Webshake.tv nawiązała współpracę z Novamedia, właścicielem telewizji TV M. W ramach umowy wybrane programy z oferty Webshake.tv będą nadawane w ponad 140 tramwajach i autobusach poruszających się po polskich miastach.
reklama
TV M to telewizja docierająca do widzów w pojazdach komunikacji miejskiej, głównie w Krakowie i Łodzi. Od kilku dni jej nowa ramówka wzbogaciła się o programy tworzone przez lifestyle’ową telewizję internetową Webshake.tv.
W ramach nawiązanej współpracy programy Webshake.tv będą wyświetlane w ponad 80 krakowskich tramwajach oraz w ponad 60 tramwajach i autobusach przewożących pasażerów ulicami Łodzi. Według najnowszych danych dzienny zasięg w samym Krakowie wynosi 125 000 osób.
- Nawiązanie współpracy z nadawcą TV M to kolejny krok w kierunku naszych widzów - komentuje Dominik Szarek, dyrektor marketingu Webshake.tv. - Mogą oni oglądać nas już nie tylko w internecie, tradycyjnej telewizji czy na urządzeniach mobilnych, ale także w drodze do pracy lub szkoły, nie posiadając ze sobą żadnego urządzenia elektronicznego.
W pierwszym etapie współpracy na ekranach TV M w bloku tematycznym „Przegląd Hi–Tech” pojawił się program Mobzilla. Pasażerowie mogą teraz uprzyjemniać sobie podróż, oglądając recenzje topowych telefonów komórkowych. W przyszłości w ramówce TV M znajdą się również inne produkcje Webshake.tv.
Poniżej można obejrzeć najnowszy odcinek Mobzilli, w którym Paweł Warzecha testuje telefon LG Swift 2X z dwurdzeniowym procesorem NVIDIA Tegra 2, sporą pulą zalet oraz ciekawym rozwiązaniem na mroźne dni.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|