Największe witryny serwujące materiały wideo w sieci pobiły w październiku rekordy oglądalności - poinformowało comScore.
reklama
Największą popularnością w Stanach Zjednoczonych cieszył się oczywiście serwis YouTube, który w październiku wyświetlono ponad 20 miliardów razy. Witryna należąca do Google'a serwowała w wtedy niemal co drugi filmik wywoływany przez użytkowników z USA.
Wszyscy użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych obejrzeli w ubiegłym miesiącu łącznie ponad 42,6 miliarda materiałów - poinformowało comScore. YouTube'a odwiedziło w poszukiwaniu wideo około 161 milionów unikalnych użytkowników z tamtych terenów, natomiast Facebooka niemal trzykrotnie mniej.
Witryny Microsoftu serwujące materiały wideo zdołały przyciągnąć do siebie w tym samym czasie niecałe 50 milionów unikalnych użytkowników z USA, którzy łącznie obejrzeli ponad 660 milionów filmików. Na znacznie dalszej pozycji znalazło się Hulu, z którego korzystało tylko 30 milionów Amerykanów, zdołało ono jednak wyświetlić aż 791 milionów materiałów wideo.
Jak również podaje comScore, w serwisie YouTube użytkownicy spędzali średnio 7 godzin w ciągu miesiąca, co jest absolutnym rekordem, jeśli chodzi o tego typu witryny. Na jeszcze większe zainteresowanie stroną mają się w przyszłości przełożyć również wysokiej jakości materiały, w tym produkowane przez Disneya, Wall Street Journal, Slate czy The Onion.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|