Amerykańscy użytkownicy przeglądają na tabletach materiały wideo nawet o 30% dłużej niż z wykorzystaniem standardowych pecetów - czytamy w raporcie firmy Ooyala.
Według Ooyala tablety znacznie lepiej nadają się do przeglądania treści wideo. Materiały na tego typu urządzeniach są niemal dwukrotnie częściej oglądane do końca niż na pecetach.
- Zaangażowanie użytkowników było zwykle większe na urządzeniach przenośnych niż standardowych maszynach - podsumowało Ooyala. Warto zauważyć, że dotyczy to nie tylko tabletów, ale również nowoczesnych smartfonów. Co ciekawe, nawet dłuższe materiały nieco częściej oglądamy do końca właśnie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.
Zdaniem analityków pecety najlepiej sprawdzają się w przypadku krótkich klipów, najlepiej trwających do 10 minut. W przypadku pełnowymiarowych filmów bezkonkurencyjne są wciąż zestawy podłączane do telewizorów, które zapewniają użytkownikom największą wygodę związaną z długim oglądaniem wideo.
Przywiązanie do telewizorów może w przyszłości okazać się bardzo dobrą informacją dla producentów, którzy planują zaprezentowanie rewolucyjnych produktów na tym rynku. Już w styczniu LG może udostępnić swój telewizor zintegrowany z Google TV, który pozwoli na łatwy dostęp do aplikacji oraz materiałów wideo z popularnych witryn. Także szef Sony zapewniał niedawno, że jego przedsiębiorstwo wkrótce zaprezentuje rozwiązania telewizyjne, które poprawią trudną sytuację firmy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|