Kupujący przez kilka ostatnich miesięcy oceniali sklepy internetowe, które porównywarka Ceneo nagrodziła Filarami Zaufania podczas Gali Zaufanych Opinii Ceneo.pl.
reklama
W rankingu Zaufane Opinie pod uwagę wzięto m.in. jakość obsługi klienta, ocenę dostawy towaru czy procent kupujących polecających innym zakupy w danym sklepie.
Zanim rozdano „Filary Zaufania”, prowadzący sklepy internetowe uczestniczyli w prelekcjach o prowadzeniu sklepów internetowych i stacjonarnych, budowaniu zaufania oraz czynnikach zaufania w świecie online.
Sklepy zostały podzielone na sześć kategorii, pierwsze miejsca przypadły sklepom:
Wraz z rankingiem sklepów opublikowano raport „Zaufanie jako podstawa rozwoju handlu internetowego”. W raporcie zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w lipcu 2011 r. wśród osób kupujących w internecie oraz wśród e-sklepów.
– Z naszych badań wynika, że internauci podchodzą rozważnie do kwestii bezpieczeństwa transakcji, a sklepy, z którymi współpracujemy, dokładają wielu starań, aby dać swoim klientom jak najlepszą obsługę – mówi Joanna Bilińska, Dyrektor Działu Bezpieczeństwa i Wsparcia Biznesu. – Kupując w sklepach internetowych, należy oczywiście zwracać uwagę na opinie na temat sprzedającego. Właśnie w celu dostarczenia wiarygodnych i rzetelnych opinii w 2009 roku wprowadziliśmy program "Zaufane Opinie". Na podstawie ankiet wypełnionych przez kupujących powstał nasz ranking.
Ranking powstał na podstawie 140 tysięcy ankiet wypełnionych przez kupujących w ramach programu Zaufane Opinie od stycznia do września 2011 roku. Zaufane Opinie Ceneo.pl zaprezentowano po raz drugi, a w tym roku w rankingu udział wzięło ponad 2000 sklepów internetowych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|