Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

RIM: Zawiedliśmy użytkowników

13-10-2011, 11:01

Pomimo wcześniejszych doniesień usługi BlackBerry wciąż są dla wielu użytkowników niedostępne bądź działają bardzo powoli.

robot sprzątający

reklama


- Zawiedliśmy was - napisał na stronie Research In Motion rzecznik prasowy firmy. Oprócz trudności na obszarze Europy, Środkowego Wschodu oraz Afryki problemy dotknęły teraz także użytkowników ze Stanów Zjednoczonych.

Czytaj także: Problemy z dostępnością usług sieciowych BlackBerry

- Traktujemy sprawę bardzo poważnie i mamy ludzi na całym świecie, którzy pracują całą dobę nad rozwiązaniem tej sytuacji - napisał rzecznik RIM. - Wierzymy, że uda się dojść do tego, dlaczego tak się stało i pracujemy nad tym, by przywrócić działanie usług na wszystkich rynkach tak szybko, jak to tylko będzie możliwe.

Eksperci zauważają, że scentralizowana architektura RIM "zawsze była ryzykowna dla usługi". Analityk z londyńskiego Ovum dodaje jednak, że pomimo to BlackBerry wciąż oferuje "jedną z najbardziej solidnych usług pocztowych".

Według specjalistów z RIM, choć system powinien się przełączyć w krytycznych sytuacjach do trybu awaryjnego, w tym przypadku to nie nastąpiło. Kanadyjska firma zapewnia również, że zlokalizowała już źródło problemów, jednak wciąż przeprowadza testy, by uniknąć podobnych utrudnień w najbliższej przyszłości.

Awaria sieciowych usług RIM trwa już od końca ubiegłego tygodnia. Początkowo firma donosiła wyłącznie o opóźnieniach, jednak użytkownicy nie pozostawiali złudzeń. A więc nie mam e-maila, Twittera i BBM na moim BlackBerry - napisała w serwisie społecznościowym jedna z internautek.

Czytaj także: RIM: zbliżeniowe nowości w BlackBerry 7


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: RIM, Bloomberg