Społecznościowy gigant wierzy, że małe firmy mają najwięcej do zyskania dzięki wykorzystaniu Facebooka.
Sheryl Sandberg, zajmująca funkcję COO Facebooka, zdradziła w wywiadzie dla USA Today swoje marzenie. Myślę, że wszystkie małe firmy powinny być na Facebooku. Nie poddamy się, dopóki wszystkie nie będą wykorzystywały go do poprawiania jakości swoich biznesów - powiedziała Sandberg.
Przedstawicielka społecznościowego giganta zapowiedziała, że Facebook w następnym tygodniu zaprezentuje pomysł przyciągnięcia do witryny małych firm. W jego skład mają wchodzić m.in. kredyty reklamowe o wartości 50 dolarów dla ponad 200 tysięcy niewielkich przedsiębiorstw.
- Za 50 dolarów małe przedsiębiorstwa mogą dotrzeć do każdej osoby, do której chcą, przynajmniej raz i to jest dobry punkt wyjścia - powiedziała Sandberg. Jak podała, z około 30 milionów niewielkich amerykańskich przedsiębiorstw 9 milionów komunikuje się ze swoimi klientami, korzystając z Facebooka. "Setki tysięcy" wykorzystują do tego także płatne reklamy w witrynie.
Greg Sterling z firmy analitycznej Opus Research powiedział niedawno, że Facebook ma "wielomiliardowy potencjał reklamowy, jednak obecnie firmy nie widzą konieczności w wydawaniu tam pieniędzy". Do dyspozycji użytkowników już teraz jest wiele darmowych narzędzi, jak chociażby strony fanowskie.
Większa liczba klientów biznesowych będzie miała bez wątpienia duże znaczenie podczas debiutu giełdowego firmy. Jak informowaliśmy niedawno, Mark Zuckerberg nie śpieszy się jednak z IPO, które prawdopodobnie nie nastąpi przed wrześniem 2012 roku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|