Właściciele stron internetowych coraz częściej umieszczają w nich funkcję umożliwiającą zalogowanie się z wykorzystaniem swego konta w serwisie społecznościowym.
reklama
Według przedstawicieli Facebooka anonimowość w sieci zwiększa liczbę zagrożeń czyhających na internautów. Społecznościowe logowanie miało być jednym z pomysłów na zmniejszenie liczby użytkowników posługujących się zmyślonymi nickami.
Raport Janrain ujawnia, że choć logowanie do witryn z wykorzystaniem Facebooka jest wciąż na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o rozwiązania społecznościowe, usługa Marka Zuckerberga ma tutaj bardzo silną konkurencję.
Aż 39 proc. wszystkich logowań z wykorzystaniem kont w serwisach społecznościowych przypisywane jest Facebookowi. Niewiele mniej, bo 30 proc., należy w rankingu do Google'a. Na kolejnych miejscach znajdują się Yahoo i Twitter z wynikami odpowiednio 12 i 8 proc.
Badania Janrain przeprowadzono na ponad 350 tys. witryn, a dla wielu zaskakujące może być, że internauci aż w ponad 60 proc. przypadków wybierają rozwiązania alternatywne dla Facebooka. Witryna Zuckerberga w ostatnim kwartale znacznie jednak zyskała na urządzeniach mobilnych, gdzie Google oraz Twitter odnotowały kilkuprocentowe spadki.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|