Międzyplatformowe narzędzia przeznaczone dla specjalnego środowiska uruchomieniowego nie cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, jak życzyłoby sobie tego Adobe.
reklama
Adobe, znane przede wszystkim ze swojego pakietu Creative Suite, od końca ubiegłego roku próbowało swoich sił również na trudnym rynku aplikacji mobilnych.
Sklep z narzędziami InMarket umożliwiał sprzedawanie narzędzi dla środowiska AIR. Ich niewątpliwą zaletą był fakt, że mogły działać na wszystkich najpopularniejszych platformach, także tych mobilnych. Programiści jednak nie zareagowali na pomysł tak, jak wyobrażało sobie to Adobe.
Razem z AIR Marketplace sklep miał stanowić przeciwwagę dla App Store, a w efekcie mógł okazać się żyłą złota dla Adobe. Dla programistów znacznie bardziej opłacalne okazywało się jednak stworzenie aplikacji dla jednej z najpopularniejszych platform, niż testowanie niezbyt popularnego modelu dystrybucji oprogramowania.
Jak poinformowało Adobe, InMarket zniknie z sieci już 31 sierpnia, a jego los podzieli również AIR Marketplace. Po głośnych problemach z Flash Playerem na urządzaniach od Apple'a kolejne technologie Adobe miały spore trudności z odnalezieniem się na urządzeniach mobilnych. Firma zapowiada jednak, że wciąż będzie kontynuowała tworzenie rozwiązań, które umożliwią zarabianie na różnego rodzaju treściach.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|