Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Adobe zamyka swój sklep z aplikacjami dla AIR

26-07-2011, 11:31

Międzyplatformowe narzędzia przeznaczone dla specjalnego środowiska uruchomieniowego nie cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, jak życzyłoby sobie tego Adobe.

robot sprzątający

reklama


Adobe, znane przede wszystkim ze swojego pakietu Creative Suite, od końca ubiegłego roku próbowało swoich sił również na trudnym rynku aplikacji mobilnych.

>>Czytaj także: Nowe łatki od Adobe

Sonda
Korzystasz z aplikacji dla AIR?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Sklep z narzędziami InMarket umożliwiał sprzedawanie narzędzi dla środowiska AIR. Ich niewątpliwą zaletą był fakt, że mogły działać na wszystkich najpopularniejszych platformach, także tych mobilnych. Programiści jednak nie zareagowali na pomysł tak, jak wyobrażało sobie to Adobe.

Razem z AIR Marketplace sklep miał stanowić przeciwwagę dla App Store, a w efekcie mógł okazać się żyłą złota dla Adobe. Dla programistów znacznie bardziej opłacalne okazywało się jednak stworzenie aplikacji dla jednej z najpopularniejszych platform, niż testowanie niezbyt popularnego modelu dystrybucji oprogramowania.

Jak poinformowało Adobe, InMarket zniknie z sieci już 31 sierpnia, a jego los podzieli również AIR Marketplace. Po głośnych problemach z Flash Playerem na urządzaniach od Apple'a kolejne technologie Adobe miały spore trudności z odnalezieniem się na urządzeniach mobilnych. Firma zapowiada jednak, że wciąż będzie kontynuowała tworzenie rozwiązań, które umożliwią zarabianie na różnego rodzaju treściach.

>>Czytaj także: Chcą przekonać do nowego Adobe Creative Suite 5.5


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Adobe