Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W październiku tablet i nowy czytnik od Amazona?

14-07-2011, 11:00

Amerykański pionier handlu internetowego szykuje na koniec roku kilka interesujących nowości.

robot sprzątający

reklama


Amazon niedawno wygrał z Apple spór o nazwę sklepu z aplikacjami "App Store", jednak prawdziwa walka korporacji dopiero się zacznie.

>>Czytaj także: Amazon przejmuje księgarnie Book Depository

Sonda
Tablet od Amazona zagraża iPadowi?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W październiku tego roku Amazon ma udostępnić swój tablet oraz dwa nowe czytniki e-booków - informuje Wall Street Journal. Jeden z czytników ma być po prostu rozwinięciem Kindle'a, natomiast drugi powinien być wyposażony w ekran dotykowy. Wciąż jednak oba urządzenia mają wykorzystywać ekrany monochromatyczne, podczas gdy azjatyccy producenci coraz częściej eksperymentują z kolorowymi wyświetlaczami dla czytników książek.

Wreszcie pojawić się ma również długo wyczekiwany tablet, już teraz okrzyknięty jednym z głównych rywali dla iPada. MG Siegler z TechCrunch zauważa natomiast, że tego typu urządzenie obecnie może wyrządzić więcej szkód Google niż Apple.

Choć urządzenie prawdopodobnie będzie wykorzystywać Androida, Amazon już od wielu miesięcy eksperymentuje z własnymi usługami dla urządzeń przenośnych, w tym wspomnianym wcześniej sklepem z aplikacjami. Biorąc pod uwagę, że firma w przypadku Kindle pokazała, iż potrafi dopasować cenowo produkty do klientów, tablet ma duże szanse na zdobycie wiernych fanów.

Przy odrobinie szczęścia Amazon może się więc wkraść na rynek, którego Google nie zdążyło opanować, a w przyszłości wykorzystać tę pozycję do promowania własnych usług mobilnych związanych ze sprzedażą treści oraz aplikacji.

>>Czytaj także: Amazon obniża ceny swoich usług sieciowych


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *