Samochody przeniosą się w chmury szybciej niż mogliśmy tego oczekiwać. Na razie jednak niestety tylko w te obliczeniowe.
Microsoft niedawno ogłosił partnerstwo z Nokią i widocznie taki model współpracy gigant z Redmond chce zastosować także w przypadku wielu innych firm.
Jak informuje Reuters, do 2015 roku Toyota zamierza stworzyć całą gamę cyfrowych usług w oparciu o rozwiązania chmurowe Microsoft Azure. W pierwszej kolejności całość zostanie użyta do dostarczania kierowcom informacji takich, jak mapy GPS czy treści multimedialne.
Na projekt ma zostać przeznaczonych około 12 milionów dolarów, a usługi bazujące na internecie mają być oferowane na terenie 170 państw. Jak mówi prezes Toyoty, "rozwiązanie jest kluczowe dla przyszłości firmy" i oprócz multimediów system ma skupiać się w na obsłudze samochodów elektrycznych oraz oszczędzaniu energii.
Toyota jest ostatnio w bardzo trudnym położeniu. Ze względu na wydarzenia w Japonii producent musiał czasowo zamknąć wiele swoich fabryk. Pomimo kryzysu firma nadal stawia jednak na innowacje.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|