1 marca oficjalnie ruszyła sprzedaż biletów na mecze Euro 2012 w piłce nożnej. Rejestracja na stronie UEFA to pierwszy krok i połowa sukcesu, a reszta zależy od szczęścia.
Wejściówki na mecze Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012 będą sprzedawane w cenie od 30 do 600 euro. Najtańsze dotyczą najmniej atrakcyjnych sektorów i meczów grupowych. Najdroższe - to finały i miejsca z najlepszym widokiem.
Biletów na Euro 2012 jest 1,4 mln, choć 1/4 z nich trafi do VIP-ów, sponsorów i działaczy. Kibice będą musieli zadowolić się prawie milionem wejściówek, o które należy się ubiegać, rejestrując się na stronie UEFA i wybierając bilety do końca marca. Bilety zostaną rozlosowane w połowie kwietnia.
Dla kibiców indywidualnych dostępne będą następujące rodzaje biletów: na wybrany mecz (Individual Match Tickets), na spotkania wybranej reprezentacji w fazie grupowej lub podczas całego turnieju (Follow My Team), na wszystkie mecze rozgrywane na konkretnym stadionie w fazie grupowej lub pucharowej (Venue Series). Dostępne będą także specjalne bilety dla osób niepełnosprawnych, oferowane w pakiecie z bezpłatnym biletem dla opiekuna.
Ze względu na ogromne zainteresowanie UEFA zastrzegła, że jedna osoba będzie mogła nabyć maksymalnie cztery bilety i tylko w tej samej kategorii cenowej. Nie liczy się także kolejność rejestracji i wyboru biletów. Już 1 marca zarejestrować się na stronie spróbowało kilka milionów kibiców, co doprowadziło do zablokowania serwerów.
Bilety można kupić tylko i wyłącznie przez internet. W internecie pojawiają się także fałszywe strony, podszywające się pod UEFA lub oferujące bilety „z drugiej ręki”, na które trzeba uważać, o czym informowało UEFA już w grudniu 2010 roku.
Bilety można zamawiać na stronie: ticketing.uefa.com/euro2012-pl/default.aspx
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|