Nowy serwis Okazje.Allegro będzie kusił porównaniem cen katalogowych, by zachęcić do kupowania. Na okazjach mają także zyskać sprzedający.
reklama
Serwis ma być miejscem, gdzie wypromowane zostaną prawdziwe internetowe okazje. Kupić można wszystko, czego jest dużo, a cena jest konkurencyjna z katalogową lub średnią w porównywarkach internetowych.
Klientów mają przyciągać informacje o zniżce (w procentach lub złotówkach) oraz ilość już sprzedanych produktów, co dotychczas było spotykane w zakupach grupowych, a tylko nieliczni sprzedawcy promowali w ten sposób swoje produkty na aukcjach.
- Dane o cenie rynkowej/detalicznej przedmiotu uzyskujemy od sprzedawców, na podstawie informacji od producenta lub dystrybutora. Jeżeli tego typu twarde dane nie istnieją, to opieramy się na średniej cenie rynkowej, uzyskiwanej np. z popularnych porównywarek cen - mówi Jakub Susid, koordynator serwisu Okazje.Allegro.
Produkty sprzedających na Allegro mogą znaleźć się w serwisie Okazje.Allegro, gdy sprzedawca może pochwalić się doświadczeniem i wysoką jakością obsługi klienta (komentarze, oceny). Ponadto nie obejdzie się bez konta "Firma" oraz skonfigurowanej opcji "Płacę z Allegro". Na aukcji powinno być także oferowane min. 100 przedmiotów i opcja "Kup teraz". Swoje aukcje można zgłaszać pod adresem: okazje@allegro.pl
Dzięki promowaniu aukcji przez Allegro potencjalny klient ma się przekonać do sprzedawcy i ponownie wrócić lub polecić allegrowicza drogą pantoflową.
Serwis dostępny jest pod adresem: okazje.allegro.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*