Rynek marketingu internetowego rośnie. Wzrasta też świadomość istnienia tego obszaru, co skutkuje świadomymi decyzjami biznesowymi włączania go i wykorzystania w planowanych działaniach marketingowych (efekt synergii). Organizowane w listopadzie przez Most Wanted! Conferences Seminarium będzie poświęcone właśnie tematyce SEO.
SEO (Search Engine Optimization) obejmuje działania, które wiążą się z marketingiem internetowym z wykorzystaniem wyszukiwarek, przede wszystkim optymalizacji stron WWW. Właściwie jest to cały szereg wielu powiązanych ze sobą działań, które mają wpływ na miejsce, na którym pojawi się nasza strona w wynikach wyszukiwania.
Do wzięcia udziału w seminarium Praktyczny E-BIZNES: Co warto (i trzeba) wiedzieć o SEO organizatorzy zaprosili praktyków związanych z tym biznesem. Uczestnicy będą mieli możliwość osobistego spotkania z nimi, podyskutowania o najnowszych trendach w branży, a także zadawania pytań w dyskusji.
Prelegenci to:
W trakcie seminarium przewidziano również część praktyczną w postaci mini-warsztatu, podczas którego uczestnicy będą mieli okazję poćwiczyć praktyczne aspekty SEO pod okiem eksperta.
Jesteś pracownikiem działu marketingu i chcesz wiedzieć, na czym polega marketing w wyszukiwarkach? Pracujesz z agencjami reklamowymi i brakuje Ci wiedzy, by móc ich kontrolować, rozumieć i odczytywać wyniki z kampanii reklamowych? To seminarium jest dla Ciebie.
Jesteś właścicielem witryny, sklepu internetowego i chcesz dowiedzieć się, jak samodzielnie wypozycjonować swoją stronę w wyszukiwarkach? Dowiesz się tego na Seminarium SEO.
Seminarium odbędzie się w klimatyzowanych salach Centrum Bankowo-Biurowego "Kaskada" w centrum Warszawy w dniach 8-9 listopada 2010 r. Odpowiednie dla wydarzenia menu lunchowe przygotuje szef kuchni restauracji "Manufaktura Smaq".
Szczegóły dotyczące programu seminarium oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|