Autorem książki "Błyskawiczny e-mail marketing" jest Dariusz Puzyrkiewicz - jeden z najbardziej obiecujących polskich copywriterów, autor prowadzonego od czterech lat eksperckiego bloga Dynanet.pl.
W wydanym przez Złote Myśli e-booku ujawnia on blisko 70 technik pisania skutecznych e-maili wywodzących się wprost z marketingu bezpośredniego. Publikacji towarzyszy specjalna mapa myśli, dzięki której wszystkie prezentowane techniki będziesz mieć zawsze w zasięgu wzroku.
Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Czytając „Błyskawiczny e-mail marketing”, dowiesz się:
- Jak zdobyć zaufanie swoich subskrybentów, by traktowali Cię jak sympatycznego znajomego, a nie natrętnego akwizytora, który tylko szuka okazji, by wyciągnąć od nich pieniądze?
- Jak wykorzystać 4 proste techniki sprzedaży za pomocą e-maili, które nie zrażają klientów, a wręcz zachęcają ich do otwierania kolejnych wiadomości od Ciebie?
- Jak wykorzystać najważniejszy element każdego e-maila, by był on zawsze otwierany bez względu na jego treść? Nie, nie jest to tytuł wiadomości.
- Jak unikać 3 podstawowych błędów, przez które Twój e-mail od razu ląduje w koszu, a Ty jesteś traktowany jak spamer?
- Jak nie tracić czasu i od razu zdobyć rzeszę wiernych czytelników? Droga na skróty, którą jeszcze mało kto wykorzystuje.
- Co musisz napisać czytelnikowi, by poczuł, że koniecznie musi przeczytać całą wiadomość do końca i jak najszybciej kliknąć w link do Twojej oferty?
- Jak dopasować treść wiadomości do czytelnika, nawet jeśli niczego o nim nie wiesz, a chcesz by natychmiast poczuł, że to osobista wiadomość do niego, a nie seryjny mailing?
- Czego pod żadnym pozorem nie pisać, bo całkowicie zniszczy to skuteczność każdego e-maila?
- Jak na 6 sposobów wykorzystać jedno z dwóch miejsc w wiadomości, które na pewno zostanie przeczytane?
- Gdzie szukać sprawdzonych pomysłów na skuteczne e-maile, tak by ich pisanie nie zajęło więcej niż 15–20 minut? Autor podsuwa 40 pomysłów (z przykładami), które mogą skrócić czas tworzenia wiadomości nawet do 5 minut!
- Co sprzedawać klientowi, by nie mógł się od Ciebie odczepić i wręcz błagał o więcej?
- Jak i gdzie umieszczać linki w tekście wiadomości, by były najbardziej skuteczne?
- Jak pisać tytuły e-maili, by odbiorca nie mógł ich zignorować, co więcej, by od razu zaczął myśleć o kupnie Twojego produktu? Autor pokuje 12 typów takich nagłówków, oczywiście z przykładami.
- Jak najlepiej wysyłać oferty klientom, by kilkukrotnie zwiększyć szansę na ich dobre przyjęcie?
Dowiedz się więcej i zamów: Błyskawiczny e-mail marketing
Zobacz więcej e-booków