Walka o klientów mobilnego internetu w tym roku jeszcze się zaostrzy. Można liczyć na szybsze usługi. Jednak ceny nie będą spadać.
Klienci planujący w tym roku zakup oferty mobilnego internetu na pewno będą mieli w czym wybierać. O ich pieniądze powalczą nie tylko sieci komórkowe – Orange, Plus, Play i Era – ale również coraz więcej operatorów płatnej telewizji.
Ze swoimi ofertami są już na rynku Cyfrowy Polsat, Aster i Multimedia, a za chwilę dołączą kolejni: na przełomie II i III kwartału wielkopolska Inea, w tym roku także Vectra. Jej prezes Tomasz Żurański powiedział DGP, że najpierw wprowadzi usługę przesyłu danych. – Rozmawiamy z dwoma operatorami i spośród nich wybierzemy partnera – dodał.
Wejście z usługą rozważa też lider rynku kablowego UPC Polska. – Obecnie staramy się opracować strategię, która będzie pasować do naszego modelu biznesowego – mówi Simon Boyd, prezes UPC Polska. Wysyp ofert kolejnych graczy to efekt stale rosnącego popytu klientów, nakręcanego przez tanie laptopy i nowoczesne komórki. – Rynek jeszcze się nie nasycił – podkreśla Marcin Gruszka, rzecznik Play.
Stabilizacji cen spodziewa się większość operatorów. – Już teraz są niebezpiecznie niskie, a pewnych kosztów się po prostu nie przeskoczy – mówi jeden z nich.
Szczegóły w Forsal.pl w artykule Operatorzy zaostrzają konkurencję na rynku mobilnego internetu, jednak ceny usług nie spadną
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|