Poczta Polska nie od dziś prowadzi mikrobloga, ale teraz dodatkowo uruchomiła Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej w serwisie Blip.pl. Ma ono umożliwić uzyskanie informacji o usługach firmy i prawie pocztowym.
Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej jest dostępne pod adresem infopocztapolska.blip.pl. To już drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września aktywnymi blipowiczami są Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura prasowego firmy. W tym momencie profil Poczty (pocztapolska.blip.pl) obserwuje już ponad 320 osób.
BOK Poczty Polskiej na Blipie ma udzielać informacji m.in. na temat usług firmy, prawa pocztowego, regulaminów i cen. Pracownicy poczty będą odpowiadać na pytania w godzinach 8:00-20:00.
- Na Blipie startowaliśmy z pewnym niepokojem, jednak sukces tej formy dialogu z internautami przerósł nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby pytań i zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami, postanowiliśmy część zadań powierzyć naszym specjalistom od usług. Mam nadzieję, że poradzą sobie z tak wymagającymi internautami, jakimi są Blipowicze - mówi Zbigniew Baranowski, Rzecznik Poczty Polskiej.
Główny profil Poczty Polskiej (pocztapolska.blip.pl) stanie się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim mogli wygrać cenne znaczki pocztowe, startując w konkursach, czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*