Nowy polski serwis ShareTheMusic prawdopodobnie będzie pozwalał użytkownikom na dzielenie się muzyką. Nie wiadomo jednak, na jakich zasadach. Wiadomo, że ma duże ambicje - chce konkurować ze światowymi gigantami na internetowym rynku muzycznym.
- Mamy ambicje światowe i chcemy grać w tej samej lidze, co takie serwisy jak YouTube, MySpace czy Last.fm. Ale dziś nie mogę jeszcze powiedzieć, na jakiej zasadzie ma działać nasz serwis. Jest jeszcze na to za wcześnie - mówi DGP Tomasz Szladowski, prezes ShareTheMusic.com, który wcześniej założył działający na polskim rynku internetowy w sklep z muzyką Iplay.pl. Jak podkreśla, był to pierwszy w Europie Centralnej e-sklep z legalną muzyką.
Szczegóły ShareTheMusic — jak zapewnił — spółka ujawni już niebawem, bo w drugiej połowie września serwis ma wystartować. Szladowski mówi dziś tylko, że ShareTheMusic.com nie ma swojego odpowiednika na świecie. Na razie trwają końcowe testy wśród wybranych użytkowników. Już na samym początku serwis dostępny będzie w siedmiu wersjach językowych, ale ich liczba będzie coraz większa.
Oprócz Tomasza Szladowskiego w projekt zainwestowało jeszcze kilka prywatnych osób. Prace nad jego uruchomieniem trwały blisko 1,5 roku.
Więcej w Forsal.pl w artykule Polska spółka wchodzi na światowy rynek muzyki w sieci
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*