Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jeszcze w tym roku w serwisie mikroblogowym Twitter pojawią się bardziej zaawansowane funkcje. Będą one jednak płatne.

robot sprzątający

reklama


Biz Stone, współzałożyciel serwisu mikroblogowego Twitter, poinformował, że jego firma jest w trakcie pierwszej fazy wdrażania kont komercyjnych. Dzięki temu serwis w końcu ma zacząć zarabiać pieniądze. Konta komercyjne mają umożliwić zainteresowanym użytkownikom (zapewne przede wszystkim firmom) dostęp do większej liczby funkcji, za które jednak trzeba będzie zapłacić.

Wersja podstawowa pozostanie bezpłatna. Serwis zidentyfikował jednak te elementy Twittera, które firmom pozwalają zwiększać przychody. I właśnie one mają być przedmiotem opłat.

To kolejny krok w kierunku spieniężenia potencjału, jaki tkwi w Twitterze. Mający ponad 44,5 milionów użytkowników serwis (dane za czerwiec br.) był od tej pory głównie generatorem kosztów. Fundusze inwestycyjne zebrały 55 milionów dolarów na jego rozwój, teraz jednak czas, by pokazać, że istnieje plan przekucia popularności serwisu wśród internautów na żywą gotówkę.

Wcześniej firma wydała przewodnik dla firm, w którym przedstawiła możliwości, jakie mogą one wykorzystać celem pozyskania klientów czy zbadania rynku i potencjalnych konsumentów - podaje DigitalBeat.

Nie ma wątpliwości, że serwisy społecznościowe nie mogą w nieskończoność działać bezpłatnie. Aby mogły się one utrzymać i zapewnić podstawowy zestaw usług bez opłat, konieczne jest wprowadzenie płatności za bardziej zaawansowane funkcje.

AKTUALIZACJA

Dziennik Internautów zapytał rodzime serwisy tego typu, czy planują podobne rozwiązania w przyszłości. Marcin Jagodziński z Blip.pl potwierdził, że one istnieją, jednak szczegóły dotyczące oferty, cen czy kosztów nie mogą zostać ujawnione.

Adam Zygadlewicz z Flakera także potwierdził, że analogiczne rozwiązania są planowane. Jeszcze w tym tygodniu ma zostać udostępniona funkcjonalność e-commerce, przeznaczona dla sklepów. Dzięki niej firmy będą mogły taniej reklamować swoje usługi i towary na Flakerze, a użytkownicy serwisu zyskają bezpośrednią możliwość kontaktowania się ze sklepami. Ponieważ dany wariant konta będzie rozpowszechniany poprzez partnerów Flakera, serwis liczy na duży odzew.

Konto profilowane będzie płatne - Dziennik Internautów dowiedział się, że opłata wynosić będzie prawdopodobnie kilkadziesiąt złotych i pobierana będzie po dwóch miesiącach od momentu rejestracji. Istnieć będzie możliwość powrotu do wersji standardowej.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DigitaBeat