Już od miesiąca w mBanku wyłączona jest możliwość doładowań telefonów Tak Tak oraz Heyah. Nasi czytelnicy wyrażają w listach i komentarzach zdziwienie tą sytuacją, więc postanowiliśmy poprosić przedstawicieli mBanku o komentarz.
Posiadacze telefonów Tak Tak oraz Heyah mogli bardzo się zdziwić gdy zobaczyli, że po wejściu w zakładkę doładowań na koncie w mBanku nie ma możliwości wpisania kwoty i numeru telefonu. Niektórzy myśleli nawet, że mBank całkowicie wyłączył możliwość doładowania telefonów. Sytuacja taka mogła być szczególnie dyskomfortowa wtedy, gdy doładowanie z jakichś powodów było potrzebne szybko.
Zapytana o sprawę przedstawicielka mBanku Magdalena Ossowska powiedziała Dziennikowi Internautów, że klient mBanku cały czas może doładować komórkę za pośrednictwem narzędzi płatniczych.
Z wpisu na blogu mBanku, który został opublikowany 2 czerwca wynika, że możliwość doładowań została wyłączona w związku "z nieoczekiwaną i znaczącą zmianą warunków współpracy z Bankiem ze strony PTC (operatorem usług Tak Tak oraz Heyah – red)". Magdalena Ossowska stwierdziła, że nie może udzielić więcej informacji ze względu na poufność umowy z PTC. Zapewniła jednak, że mBank będzie dążył do przywrócenia wyłączonej funkcjonalności.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*