Kolejny z listów, który nadszedł niedawno do redakcji Dziennika Internautów, dotyczy nierównego traktowania klientów Telekomunikacji Polskiej przy dostępie do internetowych transmisji meczów z Euro 2008.
****************
Temat: TPSA nie szanuje swych klientów biznesowych
Jestem klientem TPSA - posiadam u nich telefon i DSL. Ostatnio pojawiła się możliwość oglądania w internecie meczów Euro 2008 (...) i tu następuje zgrzyt - na stronie przygotowanej przez TPSA nie mogę oglądać meczów, bo nie mam neostrady tylko DSL, a przez oprogramowanie Ipla też nie - bo jestem klientem TPSA i jestem blokowany.
Oto moja korespondencja z działem technicznym Ipla:
"Witam Jestem klientem TPSA ale nie posiadam neostrady a dsl. Na stronie TPSA: Mecze na żywo - Euro 2008 nie mogę oglądać bo nie mam neostrady, a przez Iple pewnie dlatego, że jestem klientem TPSA :(
Czy jest jakaś możliwość zobaczenia meczów przez internet nie posiadając neo, a będąc klientem TPSA?"
Otrzymałem odpowiedź:
"Został Pan rozpoznany jako użytkownik TPSAi nie będzie Pan mógł obejrzeć meczów Euro 2008 przez ipla. Za materiały filmowe, które są udostępniane w ipla odpowiedzialny jest operator do którego Pan został przydzielony - w tym przypadku tpsa.
Niestety Telekomunikacja Polska zdecydowała, że dla użytkowników sieci TPSA mecze online będą emitowane przez ich stronę Mecze na żywo - Euro 2008. Niestety mecze te zostały udostępnione tylko użytkownikom neostrady.
Znamy problem jednak bardzo nam przykro, ale w tym przypadku nie możemy Panu pomóc. Jedyne co mogę poradzić to zwrócić się z do Telekomunikacji Polskiej z reklamacją. (i to dobre:)) Może spróbować Pan poszukać innego sposobu na oglądanie meczów w Internecie..."
Żenada w pełnym zakresie...
***************
od redakcji:
Czytelnik czuje się rozczarowany rozróżnieniem na klientów "lepszych i gorszych", ale trzeba pamiętać, że Telekomunikacja Polska, biorąc udział w organizacji internetowych transmisji Euro 2008, nie miała obowiązku obdarowywania usługami dodanymi wszystkich swoich klientów. Być może TPSA wyszła z założenia, że w pracy (usługa DSL tp jest skierowana do firm) nie czas na rozrywkę. Z drugiej strony, firmy korzystające z tej usługi raczej nie potrzebują zewnętrznego nadzorcy, choć zdania pracodawców w tej kwestii mogą być oczywiście podzielone.
Wysłaliśmy do biura prasowego Telekomunikacji Polskiej pytanie, dlaczego klienci jednej z usług tej firmy otrzymali dostęp do transmisji, a inni nie. Czekamy na odpowiedź.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|