Zajmująca trzecie miejsce wyszukiwarka Microsoftu - Live Search - ma stać się realną alternatywą i zagrożeniem dla Google. Pomóc w tym mają nowe funkcje, a także nowa szata graficzna.
reklama
Dystans dzielący Google i Live Search jest ogromny. Według serwisu ComScore pierwsza z nich ma 59,8-procentowy udział w rynku amerykańskim, podczas, gdy należąca do Microsoftu zaledwie 9,4-procentowy. Rozdziela je Yahoo!, która obsłużyła 21,3 procent zapytań w lutym br.
Wprowadzane przez Microsoft poprzednie zmiany miały na celu zwiększenie zasięgu wyszukiwarki i udziału w rynku. Wśród nowinek znalazły się wyszukiwarka obrazków oraz osób z życia publicznego, a także specjalna opcja do medycznych poszukiwań.
Jak zapowiedział w Japonii Bill Gates niedługo firma rozpocznie pokazywanie zupełnie nowej wyszukiwarki. Co więc ma sprawić, by Live Search choć trochę zmniejszyło dystans do Google? Microsoft zamierza wprowadzić nowy typ specjalistycznego wyszukiwania - vertical search. Poprawione mają być też algorytmy standardowego wyszukiwania - informuje CNET News.
Pojawi się także opcja przeznaczona specjalnie dla osób robiących zakupy w Sieci. Przyciągnięciu nowych użytkowników służy także nowa szata graficzna.
Firma odmówiła komentarza dotyczącego zmian, jakie zajdą w drugiej połowie roku w wyszukiwarce Live Search. Na razie wiadomo, że nowinki ukryte są pod nazwą "Rome" (pol. Rzym).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*