Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

New York Times przepłacił za swój paywall

30-03-2011, 11:40

Google stworzyło dla siebie podobną usługę niemal dwa razy taniej i od podstaw.

robot sprzątający

reklama


New York Times mocno eksperymentuje z opłatami za dostęp do swoich treści i choć na razie odniósł dzięki temu sukces finansowy, eksperci doszukują się też pewnych uchybień.

>>Czytaj także: Google zbada Twoje e-maile, by wyświetlić lepsze reklamy

Sonda
Płacisz za treści w internecie?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Znany przedsiębiorca Phillip Greesnpun oskarżył CEO New York Timesa, Janet Robinson, o dużą rozrzutność podczas tworzenia paywalla dla internetowego wydania gazety. Przypomnijmy, że paywall to popularny ostatnio pomysł pobierania dodatkowych opłat za treści znajdujące się w sieci.

Na swoim blogu Greesnpun pyta, jak to możliwe, że New York Times wydał na stworzenie tego typu technologii aż 40 milionów dolarów, podczas gdy Google na ten cel wystarczyło tylko 25 milionów. Do tego NYT miał już gotowy system obsługi kart płatniczych, jak również bazę do zarządzania subskrypcjami.

Co jednak najciekawsze, użytkownicy informują, że paywall New York Timesa da się bardzo łatwo obejść, wykorzystując do tego zaledwie trzy linijki kodu JavaScript. Amerykańska gazeta na razie nie odpowiedziała na zarzuty, a dopóki tego nie zrobi, właściwie niemożliwe jest ustalenie, co było tak kosztowne.

>>Czytaj także: Microsoft również zaimplementuje mobilne płatności


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *