Wielu klientów Netii korzystających z usługi na łączach TP miało ostatnio problemy z dostępem do internetu - pisze Czytelnik DI. Rzeczniczka Netii przyznała, że miała miejsca awaria, która dotknęła 1% jej klientów. Skutki tej awarii nie powinny być już odczuwalne.
Internauta podpisujący się jako Dawid pisał w liście do DI:
Od kilku dni u sporej liczby użytkowników internetu z firmy Netia, występuje w problem w jego dostępie (ADSL po łączach TPSA). Netia nie jest w stanie sprecyzować terminu naprawy jednak twierdzi ze problem dotyka bardzo wielu użytkowników. Awaria wygląda na masowa, a prędkość naprawy jest porażająco wolna.
(...)
Dodam tylko ze np: dla strefy numeracyjnej 42 nie ma miesiąca ostatnio bez awarii, regularnie 2-3 razy w miesiącu zdarzają się przerwy w pracy internetu, lub znaczne pogorszenie jego działania.
Spytaliśmy o powyższe przedstawicielkę Netii. Według jej relacji w zeszły piątek i sobotę u kilku tysięcy klientów (ok. 1% wszystkich klientów Netii) występowała przejściowa awaria usług szerokopasmowego dostępu do internetu.
- Netia interweniowała u dostawcy rozwiązania, będącego źródłem problemu niezwłocznie po jego zidentyfikowaniu. Dostawca zobowiązał się do niezwłocznego usunięcia awarii. Na chwilę obecną awaria została usunięta. Jeżeli poszczególni klienci, mimo usunięcia awarii, nadal mają problemy techniczne, powinni zresetować urządzenie - powiedziała Dziennikowi Internautów Małgorzata Babik, rzeczniczka Netii.
Z powyższej wypowiedzi nie wynika jasno, jakie dokładnie "rozwiązanie" było przyczyną problemu. Pozostaje jednak wierzyć, że problem rzeczywiście został usunięty i wystarcza resetowanie urządzeń. Jeśli pomimo to odczuwalne są problemy w dostępie do sieci, prosimy o komentarze pod tekstem lub wysłanie wiadomości do redakcji.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|