- Zalando we współpracy ze startupem Parcify rozpoczęło w Belgii testy dostaw z wykorzystaniem geolokalizacji. Klienci uczestniczący w testach mogą - korzystając z odpowiedniej aplikacji - wybrać, kiedy i gdzie ich paczka ma zostać dostarczona (źródło: materiał prasowy Zalando).
- Netflix utworzył nowe centrum obsługi
klientów europejskich w Amsterdamie (obok siedziby głównej firmy w tym mieście). Centrum będzie zapewniało wsparcie dla klientów z 11 krajów, w tym Polski. Obecnie pracuje tu 170 osób, do końca roku ma ich być 345, a do końca 2018 roku 400 - rekrutacja do wielojęzycznego zespołu trwa. Powiększanie zespołu wiąże się m.in. z planowanymi inwestycjami w kolejne produkcje europejskie (źródło: materiał prasowy Netflixa).
- BGŻ BNP Paribas wprowadził dla swoich klientów możliwość korzystania z płatności internetowych Paybynet, dostarczanego przez KIR szybkiego i wygodnego sposobu na płacenie za zakupy w sieci (źródło: materiał prasowy KIR).
- Startup ChallengeRocket.com - platforma hostująca i promująca hackathony i zrzeszająca społeczność IT - zajął pierwsze miejsce w konkursie Start-up Challenge w kategorii Business & ICT podczas European Start-up Days w katowickim Spodku. Jury doceniło automatyzację procesu rekrutacji specjalistów IT (źródło: materiał prasowy ChallengeRocket).
Zapraszam do czytania i komentowania. Jeśli
traficie na świeży lub ponadczasowy tekst poświęcony e-biznesowi,
napiszcie do mnie: jr@di24.pl - możliwe, że zamieszczę informację o nim w kolejnym przeglądzie.