Nowa platforma nc+ została bardzo chłodno przyjęta przez internautów. W czasach popularności mediów społecznościowych od głosów niezadowolonych klientów niełatwo jednak uciec.
reklama
Platforma nc+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ (dotychczas ok. 1,5 miliona klientów) z telewizją n (ponad 1 milion abonentów). Po zaprezentowaniu nowej oferty dla dotychczasowych klientów wspomnianych platform w sieci zawrzało.
Profil nc+ polubiło na Facebooku już ponad 30 tysięcy osób, jednak zdecydowana większość pozostawianych przez internautów komentarzy jest jednoznacznie negatywna. Blisko 10 tysięcy osób polubiło zresztą profil Anty nc+ - wyraz sprzeciwu wobec nowej oferty.
Internauci narzekają przede wszystkim na wyższe ceny połączone z mniejszą ilością kanałów niż obecnie. W rozmowie z dziennikarzami prezes nc+ Julien Verley, nie pozostawia jednak niedomówień: W reakcji na krytykę nie zamierzamy zmieniać oferty.
Platforma nc+ (fot. materiały prasowe)
Do wszystkich 2,5 miliona abonentów platformy n i Cyfry+ rozsyłane mają być dodatkowe informacje wyjaśniające ofertę. Szefowie spółki tłumaczą, że dla klientów opracowano około 600 różnych wariantów przejścia do nc+. Internauci wydają się być jednak nieugięci wobec wizji większych opłat.
Warto zauważyć, że wśród nowości technologicznych nc+ zaprezentowano usługę Multiroom, która umożliwia oglądanie telewizji nawet na sześciu ekranach jednocześnie. Aplikacja nc+ GO pozwoli natomiast na dostęp do oferty telewizyjnej oraz VOD na ekranie tabletu, a netVOD+ umożliwi sięgnięcie do bazy 8000 filmów, seriali i piosenek.
Przedstawiciele nc+ zapewniają, że nie zabierają żadnych kanałów, a niektóre z nich jedynie zmienią nazwy (prawdopodobnie razem z ramówkami). W związku ze wspomnianą dużą liczbą wariantów ofert z klientami mają się kontaktować konsultanci nc+, którzy będą się starali przekonać do przedłużenia umowy na nowych warunkach.
Obecność nc+ na Facebooku trudno określić inaczej niż słowem katastrofa. Społecznościowy kryzys rozrósł się błyskawicznie, bo użytkownicy chętnie publikowali na tablicy nc+ własne przemyślenia dotyczące nowości - a te rzadko były pozytywne.
Zespół nc+ zdecydował się więc zablokować użytkownikom możliwość publikowania postów na profilu platformy. Ponieważ nie jesteśmy w stanie obsłużyć dwóch miejsc komunikacyjnie, a tematy się powtarzają, zamknęliśmy możliwość dodawania postów na naszym wallu - poinformowali przedstawiciele spółki, zapraszając jednocześnie na forum ncpluspytania.pl.
Osobne forum gwarantuje, że negatywne opinie będą wyświetlane mniejszej liczbie przypadkowych internautów. Biorąc jednak pod uwagę, że tysiącom ludzi nie podobają się nowości, zapewnienia prezes nc+ o tym, że platforma ma 2,5 miliona klientów i nie odda ani jednego, wydają się mocno oderwane od rzeczywistości.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|