Pandemia sprawiła, że inwestycje w laptopy zwiększyły się. Według Statisty rynek komputerów przenośnych w roku 2020 wart był 120 mld dolarów, a w bieżącym szacuje się jego wartość na 166 mld dolarów – byłby to największy wzrost na przestrzeni kilku ostatnich lat. W związku z tym polski ClickMeeting postanowił sprawdzić, sprzęt których firm jest najpopularniejszy wśród polskich internautów.
reklama
Z analizy wypowiedzi internautów, wykonanej przez ClickMeeting za pomocą narzędzia SentiOne z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji wynika, że w pierwszym kwartale tego roku największą popularnością pod względem liczby wzmianek w języku polskim cieszyły się laptopy marki Lenovo. Wymieniane były przez nich wówczas ponad 8,7 tys. razy i wygenerowały niemal 8,9 mln zasięgu – o 500 tys. więcej niż rywal, który zajął w rankingu miejsce drugie.
Sprawdź: Serwis laptopów Józefów
Zaraz za Lenovo pojawiły się laptopy amerykańskiego Apple, w przypadku którego odnotowano 7,4 tys. wzmianek z zasięgiem 8,3 mln.
Na miejscu trzecim uplasowały się z kolei laptopy Microsoft, o którym internauci wspomnieli aż 5314 razy, a zasięg wzmianek nt. komputerów przenośnych firmy założonej przez Billa Gatesa wyniósł ponad 6 milionów internautów.
Poza podium znalazł się Asus, z niewiele mniejszą liczbą wzmianek (5294) i ponad 4,27 mln zasięgu, a następnie Acer (4269 wzmianek i 4,29 mln zasięgu).
Zobacz także:
Lenovo ThinkPad X1 Carbon - ikona mobilności i wydajności w służbie biznesu >>
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Koniec śledzenia internautów? Co dalej z plikami cookie? Eksperci wyjaśniają
|
|
|
|
|
|