Co łączy Chucka Norrisa, Piotra Adamczyka i Juliette Binoche? Oprócz produkcji filmowych z ich udziałem Polacy mogli w ubiegłym roku oglądać aktorów w nowej roli – jako bohaterów reklam bankowych. Który spot promujący kredyty, pożyczki czy konta osobiste był najlepszy? Już w lutym rozstrzygnie to plebiscyt Złoty Bankier 2012.
Ubiegły rok obfitował w wiele nowych kreacji reklamowych polskich banków – tych mniej i tych bardziej udanych. Walka o względy nowych klientów nie była prosta, szczególnie gdy zabiegały o nie polskie i zagraniczne sławy. Juliette Binoche z uśmiechem przekonywała Polaków do oferty Credit Agricole, a Chuck Norris brawurowo wkraczał do oddziału BZ WBK po „sianko” na święta.
Polskie gwiazdy, które wystąpiły w reklamach produktów bankowych, to m.in. Piotr Adamczyk (Eurobank), Szymon Majewski (PKO Bank Polski) i Marek Kondrat (ING Bank Śląski).
Inne banki zrezygnowały z udziału sław w spocie reklamowym np. na rzecz zwierząt. Serca klientów mBanku miała podbić błyskawicznie rosnąca świnka, BGŻ postawił na animowanie wiewiórki, a w spocie BNP Paribas Bank domowe pupile wywracały dom do góry nogami po to, by ich właściciele wreszcie zdecydowali się na remont kuchni.
- Najlepszy spot reklamowy banku to nowa kategoria w plebiscycie Złoty Bankier. Ideą corocznego głosowania jest wybór najlepszych produktów bankowych, które wyłaniają sami internauci. Branża bankowa to jednak nie tylko konta osobiste, kredyty czy pożyczki, ale również innowacje, wielkie osobowości oraz kampanie reklamowe – mówi Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Bankier.pl, współorganizator plebiscytu.
O miano najlepszej reklamy banku walczy 11 spotów emitowanych w 2012 roku. Jest to kategoria dodatkowa, w której werdykt – podobnie jak w przypadku wyboru najbardziej innowacyjnego produktu 2012 oraz Osobowości Roku – spoczywa w rękach Kapituły plebiscytu. W skład Kapituły wchodzi 16 przedstawicieli świata mediów, marketingu, blogerzy, dziennikarze ekonomiczni, analitycy finansowi oraz organizatorzy plebiscytu – PayU SA oraz Bankier.pl.
Grono jurorów kategorii Najlepszy spot reklamowy banku 2012 tworzą m.in. Natalia Hatalska, blogerka i ceniony ekspert w branży mediowo-reklamowej; dr Jacek Wasilewski, medioznawca i specjalista komunikacji społecznej; Grzegorz Kiszluk, jeden z polskich pionierów reklamy i redaktor naczelny magazynu „Brief”; Krzysztof Kwacz, szef Get More Social oraz Artur Cichmiński, dziennikarz filmowy.
Głos w plebiscycie Złoty Bankier ma jednak nie tylko Kapituła. Do 4 lutego trwa głosowanie internautów, którzy oceniają produkty bankowe na stronie www.ZlotyBankier.pl. Ich werdykt zdecyduje o przyznaniu statuetek aż w 8 kategoriach. Każdy, kto wypełni ankietę online, ma też szansę na wygranie jednej z ponad 100 nagród, wśród których znajdują się m.in. gadżety firmy Apple.
Która reklama banku okaże się najlepsza? Komu przypadnie tytuł Osobowość Roku 2012? Jakie produkty zyskają uznanie internautów? O tym przekonamy się 21 lutego podczas uroczystej gali rozdania statuetek Złoty Bankier 2012 z udziałem przedstawicieli świata finansów. Transmisję na żywo z tego wydarzenia przeprowadzi dla internautów Bankier.TV.
Więcej informacji: www.ZlotyBankier.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*