Ponad 100 wielkopolskich firm zgłosiło się do drugiej edycji Rankingu Wartości Marek Wielkopolski. Spośród nadesłanych zgłoszeń organizator rankingu - Wielkopolski Klub Kapitału wraz z realizatorem przedsięwzięcia, Grupą Fresh, oraz partnerami merytorycznymi odpowiadającymi za wycenę marki, którymi są TNS Polsa oraz Sawyer Doradztwo Gospodarcze - podali listę 90 marek zarówno z kategorii B2B, jak i B2C, które spełniały formalne wymogi rankingu i zostały zakwalifikowane do wyceny.
reklama
Do rankingu przyjmowane były wyłącznie zgłoszenia marek utworzonych w Wielkopolsce i będących własnością firm mających swoją główną siedzibę na terenie Wielkopolski. Marka musiała istnieć na rynku co najmniej od 5 lat i w ciągu ostatnich trzech lat generować roczny przychód nie mniejszy niż 3 mln zł. W rankingu nie mogły wziąć udziału marki będące spółkami z udziałem Skarbu Państwa, Władz Samorządowych, równocześnie posiadające monopol na rynku wielkopolskim.
- W porównaniu z poprzednią edycją ranking cieszy się jeszcze większą popularnością. Wiele firm nadesłało do nas zgłoszenia po raz pierwszy, jednak na uwagę zasługuje fakt, że firmy, które brały udział w ubiegłorocznej edycji, również i tym razem postanowiły wycenić swoją markę. Tego typu działanie pozwala wycenić i oszacować wartość marki w czasie. Można więc sprawdzić, czy w ciągu jednego roku marka zyskała na wartości czy nie - mówi Adam Michańków z Grupy Fresh, która jest realizatorem rankingu.
Do rankingu zgłosili się przedstawiciele takich branży, jak prawnicza, deweloperska, edukacyjna, meblarska, medyczna, kosmetyczna, spożywcza itp. Wśród marek, które bez trudu rozpozna nie tylko każdy Wielkopolanin, ale również Polak, znalazły się m.in.: Ataner (który jest laureatem zeszłorocznej edycji), Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, Kupiec Poznański, Supermarkety Piotr i Paweł, Celico, Profi, Biały Jeleń, Cermag Poznań, Giacomo Conti, Spółdzielnia Mleczarska Jana, Tytan. Pełną listę znaleźć można na stronie www.rankingmarekwielkopolski.pl. Wyniki rankingu ogłoszone zostaną 13 grudnia podczas uroczystej gali w hotelu Andersia.
Ranking Wartości Marek Wielkopolski to wydarzenie o charakterze non-profit. Dzięki społecznemu zaangażowaniu wszystkich firm obsługujących przedsięwzięcie projekt o wartości 1 mln zł realizowany jest bezpłatnie, ponieważ firmy nie ponoszą żadnych kosztów związanych ze zgłoszeniem i wyceną. Celem projektu jest stworzenie wiarygodnego, bezpłatnego rankingu wartości marek rdzennie wielkopolskich, natomiast jego idea skupia się wokół promowania regionalnej przedsiębiorczości oraz sukcesów wielkopolskich przedsiębiorców.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*