Polskie aparaty myPhone sprzedają się dobrze i spółka TelForceOne ma zamiar zdecydowanie w nie inwestować. Poinformowała o kolejnych etapach pozyskiwania środków finansowych na realizację strategii związanej z rozwojem myPhone.
W roku 2009 sprzedano 113 tys. sztuk aparatów marki myPhone, co daje spółce 60% rynku telefonów obsługujących dwie karty SIM oraz 70% rynku telefonów dla seniorów, którego wielkość w Polsce jest szacowana na 5 mln osób. Skala działalności myPhone w czwartym kwartale 2009 roku wzrosła o 364,7%.
Jedną z dwóch form pozyskania kapitału dla myPhone jest transakcja pakietowa skierowana do grona inwestorów prywatnych, do której doszło w dniach 19-23 lutego 2010 roku. W wyniku sprzedaży przez 300 tys. akcji Spółki Springfield Investments pozyskł kwotę 1440 tys. zł, które w całości przeznaczy na finansowanie rozwoju projektu myPhone.
Drugim źródłem finansowania inwestycji w myPhone będzie przeprowadzona wkrótce nowa emisja akcji. Zarząd TelForceOne ogłosił zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy i proponuje uchwalenie emisji akcji serii E. Spółka planuje z emisji do 750 tys. akcji pozyskać kwotę około 4 mln zł.
– Wyniki spółki myPhone po czterech kwartałach 2009 roku plasujące się na poziomie 19,9 mln przychodów ze sprzedaży sprawiają, że inwestycje w obszary TelForceOne związane z rynkiem telefonii komórkowej są kluczowe dla dalszego rozwoju całej Grupy. Działania wspierające rozwój myPhone są nie tylko elementem konsekwentnie realizowanej strategii Grupy, ale dziś już poniekąd obowiązkiem wobec użytkowników i wzrastającego popytu rynkowego - mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*