Amerykańskie stowarzyszenie MPAA, dbające o interesy studiów filmowych, niechętnie przygląda się licznym protestom przeciwko kontrowersyjnej ustawie SOPA.
Na stronie MPAA możemy przeczytać stanowisko senatora Chrisa Dodda, który stwierdza, że protesty przeciwko SOPA uderzają w prawdziwe prace nad zwalczaniem internetowego piractwa.
- Tylko kilka dni po tym, jak Biały Dom wyraził swoje obawy w związku z nową ustawą, wiele internetowych witryn zdecydowało się odpowiedzieć, karząc swoich użytkowników albo zamieniając ich w korporacyjne pionki - czytamy na stronie MPAA. - Zamiast tego lepiej byłoby podejść wspólnie do stołu i pomyśleć nad rozwiązaniami problemu piractwa, który chyba wszyscy się zgodzą, przynosi prawdziwe straty.
Jak zauważa serwis TheNextWeb, Dodd chętnie podkreśla szkodliwość piractwa, przy tym zgrabnie pomijając cenzurę oraz nadużycia, do których może prowadzić SOPA (Stop Online Piracy Act). Na stronach MPAA czytamy również, że blokowanie witryn, by zwrócić uwagę użytkowników, jest "nieodpowiedzialne".
- Tak zwany "blackout" jest jeszcze jedną niebezpieczną sztuczką, przygotowaną, by karać polityków oraz administrację, która pracuje, by chronić amerykańskie miejsca pracy przez zagranicznymi przestępcami - uważa Dodd. W ramach akcji informowania na temat ustawy SOPA swoje strony wyłączyły dziś Wikipedia, Minecraft, Reddit, Mozilla, a wiele innych wyświetla dodatkowe ostrzeżenia.
Warto również zauważyć, że po tym jak MPAA zapowiedziała złagodzenie ustawy SOPA, amerykańskie stowarzyszenie uważa się za współautora kontrowersyjnego prawa. Jak informowaliśmy wtedy, wszystko wskazuje na to, że nie tylko amerykański kongres, ale i administracja prezydenta Obamy stawiają się w roli tych, którzy tylko wprowadzają pomysły dyktowane przez przemysł rozrywkowy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|