Witryny takie, jak Facebook czy Twitter, stały się w ostatnich miesiącach ogromną siłą, której nie mogą lekceważyć nawet największe organizacje. Mozilla chce przerzucić ciężar obowiązków związanych z zarządzaniem licznymi kontami na swoich fanów.
reklama
Social Media Toolkit to zbiór materiałów i narzędzi dla osób, które chciałyby wesprzeć Mozillę, zarządzając jednym z wielu jej profili w serwisach społecznościowych. Często zdarza się też, że już teraz fani posiadają takie nieoficjalne konta, które niewłaściwie zarządzane mogą wpłynąć negatywnie na wizerunek firmy.
W instrukcjach możemy przeczytać między innymi, że używanie logotypów Firefoksa czy Mozilli na stronach fanowskich nie jest zalecane. Do tego celu należy korzystać ze specjalnie przygotowanych grafik czy teł, które są znacznie ciekawsze wizualnie. Fundacja rozwijająca jedną z najpopularniejszych przeglądarek na świecie chce także, aby wyraźnie oznaczać profile pod kątem tego, czy są to oficjalne źródła firmy, czy tworzone przez społeczność profile fanów.
Także osoby, które nie są obecnie zainteresowane promowaniem Mozilli, znajdą w poradnikach wiele ciekawych informacji na temat prowadzenia profili w serwisach społecznościowych. Do jednych z najistotniejszych porad możemy zaliczyć:
O ile rady dawane przez Mozillę są jak najbardziej słuszne, to można mieć wiele wątpliwości co do tego, czy użytkownicy będą się chcieli z nimi zapoznawać. Na chwilę obecną całość dostępna jest wyłącznie w języku angielskim.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|