Mobilna siostra Moniki, wirtualnego doradcy ZUS, rozpoznaje mowę. Z którą lepiej się rozmawia?

27-06-2012, 10:14

Zaprezentowaliśmy wczoraj kilkadziesiąt screenów pokazujących rozmowę naszego redaktora z Moniką - wirtualnym doradcą, który pojawił się w połowie czerwca na stronach ZUS-u. Firma Stanusch Technologies, która wdrożyła to rozwiązanie, ma w zanadrzu kolejną ciekawostkę. Poznajcie Ewę - infobota na urządzenia z systemami iOS i Android, z którym użytkownik może komunikować się bez użycia klawiatury.

Mobilna wersja wirtualnego doradcy została wyposażona w funkcję rozpoznawania mowy. Aby czegokolwiek się dowiedzieć, wystarczy wypowiedzieć pytanie, a program odpowie w języku naturalnym (dodatkowo na ekranie zostanie wyświetlony tekst wyartykułowanego komunikatu).

Infobot został zaprojektowany do działania na smartfonach i tabletach. Jak się sprawuje na iPadzie, można zobaczyć w filmie poniżej:

Zachęcamy do porównania tej wymiany zdań z rozmową przeprowadzoną przez naszego redaktora na stronach ZUS-u. Która "pani" lepiej sobie radzi? 

Zobacz: Pogaduszki z Moniką, wirtualnym doradcą ZUS. Czego można się tutaj dowiedzieć?


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy