Zaprezentowaliśmy wczoraj kilkadziesiąt screenów pokazujących rozmowę naszego redaktora z Moniką - wirtualnym doradcą, który pojawił się w połowie czerwca na stronach ZUS-u. Firma Stanusch Technologies, która wdrożyła to rozwiązanie, ma w zanadrzu kolejną ciekawostkę. Poznajcie Ewę - infobota na urządzenia z systemami iOS i Android, z którym użytkownik może komunikować się bez użycia klawiatury.
Mobilna wersja wirtualnego doradcy została wyposażona w funkcję rozpoznawania mowy. Aby czegokolwiek się dowiedzieć, wystarczy wypowiedzieć pytanie, a program odpowie w języku naturalnym (dodatkowo na ekranie zostanie wyświetlony tekst wyartykułowanego komunikatu).
Infobot został zaprojektowany do działania na smartfonach i tabletach. Jak się sprawuje na iPadzie, można zobaczyć w filmie poniżej:
Zachęcamy do porównania tej wymiany zdań z rozmową przeprowadzoną przez naszego redaktora na stronach ZUS-u. Która "pani" lepiej sobie radzi?
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*