Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Miesięcznik dla e-sklepów debiutuje na rynku

08-11-2011, 17:11

Dzięki darmowej prenumeracie wersji papierowej "Mensis" ma stać się liczącym się głosem w branży e-commerce. Miesięcznik dostępny jest także w wersji elektronicznej.

robot sprzątający

reklama


Nowy miesięcznik "Mensis" (z łac. miesiąc) został udostępniony wczoraj w wersji elektronicznej. Ruszyły także zapisy na darmową prenumeratę wersji papierowej - liczba egzemplarzy została ograniczona do 5 tys., a z naszych informacji wynika, że jeszcze nie wszystkie zostały rozdystrybuowane.

Miesięcznik Mensis
fot. - Miesięcznik Mensis
Darmowa prenumerata będzie rozprowadzana również przez partnerów magazynu (Akademia Allegro, Złote Myśli). To część strategii, która ma podnieść atrakcyjność oferty reklamowej.

W pierwszych numerach nie skupialiśmy się na pozyskaniu reklamodawców, a można nawet powiedzieć, że przespaliśmy ten moment. "Mensis" to czasopismo tworzone z pasją, ale również inwestycja - nie liczymy jednak na błyskawiczny zwrot, bo takie czasy już dawno minęły – tłumaczy Krzysztof Rdzeń, redaktor naczelny "Mensis". Magazyn ma trafić przede wszystkim w ręce e-przedsiębiorców i osób zainteresowanych wejściem na rynek e-commerce.

Czytaj też: Miesięcznik biznesowy Proseed w wersji audio

Niewykluczone też, że miesięcznik zostanie wzbogacony o teksty obcokrajowców. Z pewnością byłby to dodatkowy element budujący wizerunek "Mensis" i bierzemy go pod uwagę. Niemniej już w dniu premiery dostaliśmy propozycje współpracy od kilku ciekawych autorów z rodzimego rynku i na pewno część z nich pojawi się w kolejnych numerach naszego miesięcznika – zapowiada Rdzeń.

W pierwszym numerze można znaleźć m.in. teksty osób związanych z Grupą Allegro, która ma duży udział w rynku e-commerce. Akademia Allegro jest partnerem miesięcznika i będziemy współpracować w kilku obszarach. Jeśli jednak rozmawiamy o wpływie Allegro na treść miesięcznika, to jest on znikomy. To my wyszliśmy z propozycją do Akademii i z pewnością była to dobra decyzja. Również my chcemy poruszać tematy związane z działalnością Allegro, a w przyszłości pokazać jaskinię lwa od środka. Myślę, że taka tematyka zainteresuje wszystkich czytelników – dodaje Rdzeń.

Magazyn "Mensis" dostępny jest pod adresem: mensis.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl