Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Microsoft sparodiował sam siebie

15-03-2006, 11:03

Tym razem nie chodzi o żaden błąd w Windows, ani wadliwą aktualizację. Pracownicy z Redmond stworzyli ciekawy film instruktażowy ukazujący jak wyglądałaby promocja iPoda, gdyby zajął się nią Microsoft. Naprawdę warto zobaczyć!

Warte podkreślenia jest to, że film nie był wybrykiem pracowników Microsoftu.

Został stworzony w celach edukacyjnych, aby ukazać błędy jakie mogą się pojawić w kampanii promocyjnej danego produktu czy marki - potwierdził rzecznik Microsftu dla serwisu iPod Observer.

Film wydostał się z firmy i jak każda zabawna rzecz zaczął błyskawicznie rozchodzić się po sieci. W tej chwili można go oglądać w serwisie Google Video.

Każdy, kto choć raz spotkał się z produktami z Redmond, zrozumie tkwiący w filmie dowcip. Trzeba przyznać, że gigant sparodiował swoje własne kampanie doskonale ;-)

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: iPod Observer