Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Miłość do Google nie jest na całym świecie równie wysoka, aby wszędzie zapewnić wyszukiwarce nr 1 w rankingach popularności witryn internetowych. Wyniki badań firmy comScore pokazują, że w niektórych regionach świata internauci częściej odwiedzają strony Microsoftu.

Firma comScore po raz pierwszy przeprowadziła badania obejmujące internetowy rynek Ameryki Łacińskiej, obejmującej kraje, w których używane są języki hiszpański, portugalski i francuski. Chociaż i tu Google bezkonkurencyjnie wygrywa z Yahoo!, musi jednak (mimo niewielkiej różnicy) uznać tym razem wyższość Microsoftu.

Strony koncernu z Redmond zostały w czerwcu odwiedzone przez ponad 47 milionów unikalnych użytkowników, podczas gdy Google z wynikiem 46,5 milionów zajmuje drugie miejsce. Trzecie w rankingu Yahoo! daleko w tyle - portal przyciągnął "tylko" 35 milionów internautów. Oznacza to, że Microsoft dociera do ok. 88 procent, Google do 87, natomiast Yahoo! do 65 procent internautów z Ameryki Łacińskiej.

Największym internetowym rynkiem tego regionu świata pozostaje Brazylia - 15,8 miliona osób powyżej 15-go roku życia posiada dostęp do Sieci, co stanowi jednak tylko 11 proc. populacji całego kraju. Dla porównania, w czerwcu br. aż 45 proc. wszystkich mieszkańców Chile używało internetu. Najczęściej z Sieci korzystają Argentyńczycy - średnio 18 dni w miesiącu. Z wynikiem 7 milionów (24 proc. mieszkańców kraju) stanowią oni niezbyt duży odsetek ogólnej liczby internautów Ameryki Łacińskiej.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: comScore