Portal Gazeta.pl otwiera kolejny w tym miesiącu, po "Giełdzie", serwis biznesowy. Manageria.pl na poważne sprawy finansowe i gospodarcze pozwoli jednak spojrzeć z nieco innej perspektywy.
W Managerii internauci znajdą wywiady, sylwetki oraz oceny menedżerów i przedsiębiorców z Polski i ze świata, prezentowane często z przymrużeniem oka. Wszystkich bohaterów autorzy serwisu grupują na cztery kategorie: wirtuozów, straceńców, wizjonerów i szaleńców. O tym, kto trafi do jakiej grupy, decydują ich wypowiedzi i konkretne efekty działań.
W polskich mediach gospodarczych dominują ciężkie, monotonne informacje makroekonomiczne albo dotyczące na przykład branży energetycznej, które interesują jedynie wąską grupę specjalistów - mówi Leszek Olszański, redaktor serwisów biznesowych w portalu Gazeta.pl. - Tymczasem świat biznesu może być porywający. Wystarczy pokazać, że tworzą go ludzie tacy sami jak wszyscy internauci.
Manageria.pl poszerza ofertę serwisów biznesowych portalu Gazeta.pl, które według najnowszych danych Megapanel PBI/Gemius z września 2007 r. odwiedzane są przez ponad 900 tysięcy użytkowników.