Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

mBank naliczał opłaty za kartę - to był błąd

15-12-2011, 12:46

Część użytkowników kart debetowych w mBanku musiała zapłacić za prowadzenie karty, choć wykonały transakcje na kwotę zwalniającą z opłaty. Bank zwraca pieniądze, ponieważ w systemie wystąpił błąd.

robot sprzątający

reklama


Standardowo według umowy i regulaminu opłata w wysokości 2 zł naliczana jest wyłącznie wtedy, gdy klient nie korzysta z karty płatniczej. W innym wypadku karty debetowej mBanku można używać bezpłatnie.

- Opłata została pobrana niesłusznie tylko wobec części użytkowników kart mBanku. Nie ma ona wpływu na bezpieczeństwo i stabilność systemu transakcyjnego banku – tłumaczy Krzysztof Olszewski z mBanku.

Czytaj też: 10 opłat, o których nie wiesz, a które pobiera Twój bank

Jak zapewnia przedstawiciel mBanku, osoby którym bank niesłusznie pobrał opłatę w wysokości 2 zł, otrzymały jej zwrot lub otrzymają go jeszcze dzisiaj. Zaksięgowanie środków na rachunku następuje automatycznie, bez konieczności kontaktu z bankiem.

Problem nie dotyczy klientów innych banków działających pod szyldem BRE Bank i – według Olszewskiego – wystąpił po raz pierwszy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl