Część użytkowników kart debetowych w mBanku musiała zapłacić za prowadzenie karty, choć wykonały transakcje na kwotę zwalniającą z opłaty. Bank zwraca pieniądze, ponieważ w systemie wystąpił błąd.
reklama
Standardowo według umowy i regulaminu opłata w wysokości 2 zł naliczana jest wyłącznie wtedy, gdy klient nie korzysta z karty płatniczej. W innym wypadku karty debetowej mBanku można używać bezpłatnie.
- Opłata została pobrana niesłusznie tylko wobec części użytkowników kart mBanku. Nie ma ona wpływu na bezpieczeństwo i stabilność systemu transakcyjnego banku – tłumaczy Krzysztof Olszewski z mBanku.
Jak zapewnia przedstawiciel mBanku, osoby którym bank niesłusznie pobrał opłatę w wysokości 2 zł, otrzymały jej zwrot lub otrzymają go jeszcze dzisiaj. Zaksięgowanie środków na rachunku następuje automatycznie, bez konieczności kontaktu z bankiem.
Problem nie dotyczy klientów innych banków działających pod szyldem BRE Bank i – według Olszewskiego – wystąpił po raz pierwszy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*