Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

MasterCard zaprezentował mobilne płatności w ramach Google Wallet (wideo)

18-09-2011, 10:27

Znana firma wydająca karty płatnicze przygotowuje się do premiery usługi mobilnych płatności, która ma zostać uruchomiona jeszcze w tym miesiącu.

robot sprzątający

reklama


Pod koniec tygodnia MasterCard zaprezentował w Nowym Jorku swoje najnowsze osiągnięcia związane z mobilnymi płatnościami, w tym te dotyczące usługi Google Wallet. Rozwiązania mają zostać udostępnione szerszej publiczności już w najbliższych tygodniach.

Czytaj także: Milion aplikacji dla iOS oraz Androida

Sonda
Smartfony w przyszłości zastąpią portfele?
  • Tak
  • Ni
wyniki  komentarze

Nad rozwiązaniem Google Wallet obok wyszukiwarkowego giganta pracują firmy takie, jak MasterCard, Citi, First Data, a także amerykański operator komórkowy Sprint. Obecnie aplikacja do obsługi mobilnych płatności współpracuje wyłącznie z Nexusem S 4G działającym w ramach Sprint, który dzięki wbudowanej obsłudze NFC pozwala na wygodne dokonywanie płatności.

MasterCard zaprezentował działanie swojej aplikacji dla Androida, która współpracuje z rozwiązaniem PayPass (dla kart Citi MasterCard) i umożliwia użytkownikom dodanie do smartfona wszystkich swoich kart obsługujących standard. Według zapewnień producenta obecnie trwają testy Google Wallet także w wersji dla iOS, Windows Phone 7 Mango, a nawet urządzeń BlackBerry.

Choć jak informowaliśmy w maju, zgodność z infrastrukturą PayPass oferuje obecnie ponad 311 tys. punktów sprzedaży rozsianych po całym świecie, w pierwszej kolejności z nowości skorzystają amerykańscy użytkownicy. MasterCard pracuje obecnie również nad rozwiązaniami, które mają umożliwić skanowanie kuponów oraz zdalne zakupy.

Czytaj także: Google+ otwiera swoje API


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Engadget, CNET